Masalsı bir kış

 


Yüreğimize açılan kapıyı açık tutuğumuzda baharın içeriye nasıl nüfus ettiğini hemen hissederiz. Etrafımızdaki takırtıların içinde kaybolurken yaşamanın verdiği güzelliği es geçiyoruz. Oysa bize verilen güzellik ve hoş kavramlarının değerini bildiğimizde ve bunların bizde uyandırdığı duyguların ne kadar anlamlı olduklarının farkında olduğumuzda  hey şeyin düzene girdiği , hayat akışı denilen ve geri döndürülemeyen zamanın  daha güzel ve kaliteli geçtiğini görürüz. 

Bahar demişken kaç bahar  yaşarız bilmiyorum ama bir kışı bile bahara çevirmek inanılmaz derece mutluluk ve onur verdi.  Geçen kış tam anlamıyla ömrümün en güzel kışını geçirdim. Çünkü sevdiğimle uzaktan masalsı bir kış yaşadım ve sevdiğimle kışı bahara çevirdik. Çünkü yüreğimizin kapısını sevgiye, güzelliklere, huzura, mutluluğa ve hasret dolu bakışlara açtık. Hasret dolu bakışıklar derken evet hala hasret dolu gözlerle bakıyorum. Mesafeler hiçbir şeye engel değil yeter ki sevdiğimizi ve sevgimizi kalbimizde tutmasını bilelim evet işte böyle geçti onu hep kalbimde taşıdım uzakta ama kalbimde onunla beraber kışı geçirdim. 

Sonbahar mevsimi sevdiğimin mevsimidir aynı zamanda hayatıma girdiği mevsimdir. Sonbaharın tüm güzellikleri onunla yüreğime yansıdı. Sonbaharın son günlerindeyiz. Kış mevsimine girmeye bir kaç gün kala hayatımın en güzel anlamı badem çiçeğimle masalsı bir kış geçirme dileği ve duası dilimden semaya yükseliyor. Onunla geçirdiğim her anım anlamlı, güzel, mutlu, huzurlu ve sevgi dolu geçiyor. Ona badem çiçeği diyorum çünkü hayatımın baharının müjdesidir kendisi aynı zamanda hayatımdaki gölgeleri, siyah beyaz renkleri sevgisiyle rengarenk çiçeklerle süsledi. Ufkumu güneş gibi sıcacık olan gülüşüyle aydınlattı. Onunla doğayı tanıdım, renkleri tanıdım , türlü türlü güzellikleri tanıdım. Onunla gerçek sevgiyi, gerçek bağlılığı, gerçek dürüstlük ve samimiyeti ve gerçek anlayışı öğrendim. O benim ufuk çizgim duygu, düşünce ve düşler ülkemi saran. İşte ben yüreğimin kapısını ilksonbaharıma açtım ve hep açık tuttum. İşte bundan dolayıdır güzellik ve hoş kavramlarını gerçek manasıyla ruhumda hissettim. Ve gene işte bundan dolayıdır ki hayat çok güzel bir şekilde akıyor.

Seninle her kışı bahar gibi yaşayalım. Buz gibi havayı nefeslerimizle , sevgimizle birbirimize olan güzel duygularımızla, yakınlığımız ve gülüşlerimizle sıcacık yapalım ki kalbimizdeki çiçekler hayatta kalsın.

26/11/2021

SENİ ÇOK SEVİYORUM BADEM ÇİÇEĞİM

Yukarıdaki çizimi de senin için çizdim badem çiçeğim biliyorsun sen benim baharımsın ''ilkveson'' olan

Yorum Gönder

16 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Çizim çok güzel, baharı ne kadar güzel anlatıyor. Yazı da harika olmuş.
    Hep mutlu olun İnşallah. Sevmek güzel şey. :)

    YanıtlaSil
  2. Hem çizim, hemde yazınız çok güzel, çok samimi ve içten:)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Ben de sizi kaybettim sanıyordum. İyi ki Öğretmenler Günü paylaşımını ziyaret ettiniz. Şimdi sizi kaybetmemek adına yeni ve sorunlu bir eklenti olan Blog Listesi eklentisine dahil edeceğim. Blog sayfalarımızın URL link adresleri bir ayrı, kullanıcı adı bir ayrı ve sayfa adı da bir ayrı olunca, insan karıştırıyor.

    Masalsı Bir Kış çiziminiz de anlatımınız da çok harika olmuş. Birbirleriyle öyle güzel mütenasip olmuşlar ki, insan ne bakmaya, ne de okumaya doyuyor.
    Kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim. Öğretmenler Günü'nüzü kutlarım.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuzdan dolayı çok teşekkür ederim. Blog listenize eklediğinizden dolayı da çok teşekkür ederim. Doğrudur sayfa adı ve kullanıcı adı aynı değil kusura bakmayın ama ben de bloğunuza uğruyorum bloggerda aktif olduğum zamanlarda

      Sil
  4. Badem çiçeği destanlar yazdırmış. Çiçekler açtırmış. Mutluluğunuz sonsuz olsun 🧿👏👏😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuzdan dolayı çok teşekkür ederim. Evet badem çiçeğim benim hayatımın baharı ve çiçekler açtırmaya devam ediyor. Dileğiniz için de çok teşekkür ederim

      Sil
  5. Yüzümde bir tebessümle okudum, hep mutlu olun o zaman inşallah :) çizim de çok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz ve dileğiniz için çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. Badem çiçeğinizle mutluluklar diliyorum sizlere...

    YanıtlaSil
  7. Yazıyı okumasak bile resim tüm coşkuyu anlatıyor. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil