Ruh arkadaşıma mektup


Ruh arkadaşıma mektup

Sevgili dünyaya açılan pencerem . İnşallah iyisindir. Sağlıklı ve yaşam dolu olman duamdır. 
Güzel ceylan gözlerin nasıl ?
Gözlerin, cennette açılan pencerelerimizdir, onlara çok iyi bak ve onları çok yorma.  Rengarenk gül bahçesi yüzün nasıl ? Gülümseyişi geceye güneşim olan sevdiğim çok özledim. İyi bak güneşime olur mu ?

Sevgili badem çiçeğim içinde bulunduğumuz sürecin zorluğunu biliyorum . Hayatın bize sunduğu ve Allah'ın sabır için şart koştuğu sebeplerden birini yaşıyoruz. İnancımızı ve güçlü oluşumuzu bildiğimden bu süreci başarıyla sonuçlandıracağımıza güvenim ve inancım tamdır.  Soluksuz kalan heyecanımız bize umut ışığı olsun . Bizi üzen şeyleri bir sandığa koyup çılgınca akan nehre atalım, göz kapatıp açıncaya kadar bilmediğimiz, bizden olmayan yerlere götürsün. Biricik tek olan bu hayatımızı bilinçli ve olabildiğince haz alarak yaşayalım. Bitmek bilmeyen kaygıların esiri olmayalım . İnancımız gereği bazı şeylerin zamanı geldiğinde gerçekleşeceği düşüncesi yanımızda olsun. Zamansız çıkan meyvelerin görüntüsü güzeldir ama tatları pekte güzel değildir biliyoruz.
Biz diye söylüyorum çünkü seni burda hissediyorum. Seni burda yaşıyorum.Ruhlar birbirini tamamlayan parçalardır, zıtlıklarıyla değil benzerlikleriyle bir bütündür. Benzerliğimiz ruhlarımızın aynı anda aynı hisleri yaşamasıdır .
Bizleri hep dinç ve olumlu düşüncelerle sar.

Dünyamı saran ufuk çizgim beni merak etme hasretimin dizginlerini elime almışım onunla yaşıyorum . Sabır zinciriyle bağlamışım. Seninle yaşayan birinin olduğunu unutma ki seni geleceğin bilinmez karanlık dünyalarına itmesin. 

Çok güzel insan dediğin kişinin kalbisin, O kişinin duasındasın, her an her  düşünceside her an gözlerindesin. Yine o kişi kalbin gibi yanında.


Sevgili ruh arkadaşım benliğime kazıdığın şu cümlelerle bitirmek istiyorum.
Olumlu düşün. Dirençle, azimle, inançla 

Yorum Gönder

36 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Çok sıcak, samimi bir yazı olmuş. Tavsiyeler ve destek çok güzeldi. Yayılan umudu hissedebildim. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok içten samimi dilekler:) Güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  3. Ne hoş bir yazı böyle.Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ceylan, badem çiçeği, ne hoş sözler. güzeeldi. umut özlem dilek iyiniyet :)

    YanıtlaSil
  5. Well written words beautifully said. Thanks for sharing and have a wonderful day.

    YanıtlaSil
  6. Kalemine sağlık, yare yaran olmuş duygularınız artsın inşallah.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir yazı olmuş. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel,sıcak,samimi bir yazı olmuş. Emeğinize sağlık :):)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel yazmışsınız. Bu arada dikkatimi çekti ve badem çiçeğinin neye benzediğine de baktım. Çok güzel görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  10. Dirençle, inançla :) Her zaman motive edici kelimeler beni.

    YanıtlaSil
  11. umut daima vardır ve badem ağaçları şimdi bizim yamaçlarda kar kar pembe pembe.

    YanıtlaSil
  12. Umut dolu bir yazı içten ve samimi... İyi dilekleri okurken gülümsedim...

    YanıtlaSil
  13. İçinden ne geldiyse yazmışsın tebrik ederim.

    YanıtlaSil

  14. Çok güzel bir anlatımdı. Son cümlelerine noktayı koymuşsun. Tebrik ederim 👍😊

    YanıtlaSil
  15. Çok anlamlı dizeler ve güzel temenniler var emeğine sağlık sanat Penceresi

    YanıtlaSil
  16. oh be, rahatladığımı hissettim yazının sonunda. :)

    YanıtlaSil
  17. İnsanın ruh eşini araması gibi bir yazı olmuş..✔🙂

    YanıtlaSil
  18. İnsanın arkadaşları olumluya yöneltmeli her dâim; olumsuza yöneltenler arkadaş değildir zaten.

    YanıtlaSil
  19. Paylaşım için teşekkürler, samimi bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  20. Aklımı fikrimi zapt edemeyip ufuk ötesini geçtim. Kalemlerin gücü adına... :)

    YanıtlaSil
  21. Çok içten ve çok güzel bir mektup. Çizimleriniz de çok hoş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil