Hoş Geldin Badem Çiçeğim 22/05/2021



   Seninle uyandım

  Sabahın ilk ışıkları odama farklı açılarla girdi. Şaşkın gözlerle battaniyenin kenarından baktım onlara. Yeniden doğmuş gibi büyüleyici efektler ve sıcak renklerle karşılaştım. Masal diyarına açılan bir dünya önüme serilmişti. İçimi tarif edemeyeceğim bir mutluluk kapladı. Odamı her türden çiçekler, rengarenk ağaçlar, çeşit çeşit kelebekler doldurdu. Kapı ve pencere kenarlıkları; mor, pembe, sarı, yemyeşil sarmaşıklarla süslendi. Yer yemyeşil otlarla, göz kamaştırıcı çiçeklerle halı gibi serildi. Mis bir hava ardında parıldayan ışıklar bırakarak odayı dolaştı sonra bana doğru geldi. Gözlerimi kapattım. Sevdiğimin kokusunu düşünerek içime çektim. Bin yıllık uykudan sevinç gözyaşlarıyla uyandım. Ruhumu okşayan ve beni derinden etkileyen huzur dolu sesi karşıladı beni. Ruhum sevdiğimin sesiyle özgürleşerek uçmanın keyfini çıkarmaya başladı. Yepyeni bir hayatın ilk günü bugün. Güneş bugün bana armağanla geldi.  Benim ve penceremin sadık dostu çınar ağacı, tüm yapraklarını sallayarak, birbirine vurarak beni tebrik etti. Çünkü dualarım, isteğim ve arzum gerçekleşti.

    Günümün aydınlığının sebebi 

 Beş yılda özenle içimde büyüttüğüm çiçeğim açıldı. Ondan önceki tüm acılarım son buldu. Yaşayabileceğim en büyük mutluluğun kapısı bana sonsuza kadar açıldı. Çok zorlu bir süreci sabrım, inancım, sevgim ve dualarımla atlatmış oldum.

Sevdiğim, meleğim, ruh arkadaşım, sırdaşım bana verdiğin bu tarif edilemez mutluluk için sana ömür boyu minnettar kalacağım. Bir bilsen bu tarihi günü ne kadar çok istiyordum ve bekliyordum. Ve gerçekleşti. Sana nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum. Ama şunu biliyorum çiçeğim sevgimle yaşayacak. Katıksız, anlam dolu, saf ve ömürlük sevgim hep sana olacak, hep seninle ve hep senin olacak. Mutluluğumu ve sana olan sevgimi anlatmaya ömür yetmez, yazmaya kelimeler, sayfalar yetmez. Hoş geldin dünyamı renklere boyayan, kışımı eriten, baharımı canlandıran, günüme ve geceme huzur, mutluluk, sevinç ve anlam katan sevdiğim.

Neler öğrendim

  Samimi, iyi niyetle ve içten yapılan duaların gerçekleştiği. Sabrın en güzel şekilde meyve verdiği. İnancın, gerçekten istemenin ve yürekten gelen sevginin gücünü ve gerçek mutluluğun seni seven insanın seni sevmesinden geldiğini öğrendim. Sevgi her şeyin başlangıcıdır. Her şey sevgiyle anlam kazanır ve gerçekleşir. 

Hoş geldin

Dünyama/Hayatıma hoş geldin sevdiğim, duam, hayatım, kalbim, düşüncem. İyi ki varsın. 22.05.2021


Yorum Gönder

18 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Sevgiyi ve onun getirdiği mutluluğu çok güzel anlatmışsınız. İlgiyle okudum, kaleminize sağlık. Çizim de harika görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel Yorumunuzdan dolayı çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Harika bir anlatım, kaleminize sağlık:-) Çizimi de çok beğendim diğerleri gibi. Mutlu haftasonları:-)

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel yorumunuzdan dolayı çok teşekkür ederim. Kesinle katılıyorum çok güzel ifade ettiniz çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Sevgiyi ne güzel tariflemişsiniz kaleminize sağlık, dünya üzerinde sevmek ve sevilmekten daha kutsal bir duygu yok, bunu ulaşmaksa ne güzel…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuzdan ve katkınızdan dolayı çok teşekkür ederim. Çok güzel dediniz sevgi gerçekten kutsal bir duygu.

      Sil
  5. Bahsettiğiniz şey bu sanırım. Resimdeki minik vazo içindeki çiçek karahindibanın sonraki aşaması :))
    Ne güzel şey sevmek, her ne olursa sevdiğimiz ona beslenen duyguyla daha "insan" olabilmek. Teşekkürler bu paylaşımınız için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuzdan dolayı çok teşekkür ederim. Evet bu sonraki bir aşama :))

      Sil
  6. Sevgi her şeyin başlangıcı gerçekten :)

    YanıtlaSil
  7. sevgi olmasaydı çekilmezdi bu dünya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle . Yorumunuzdan dolayı teşekkür ederim

      Sil
  8. Merhabalar.
    Birbirimizin sayfalarını ziyaret etmeyi aksattık sanki. Eski bloglarımda dolaşırken, yazılan yorumlara bakıyordum ve linkinize tıklayarak tekrar sayfanızı ziyaret etme fırsatı buldum.

    Çizimlerinizle birlikte çizimlere hayat veren yazılarınız bir harika. Aslında çok güzeller. Kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep bey
      Bloğuma yaptığınız ziyaretlerden dolayı çok teşekkür ederim. Evet size karşı mahçup oldum biraz ama bu bloğa çok giremediğimden dolayıdır yoksa ben sizin bloğa her zaman uğrarım hatta bir ara yoktunuz gene de kontrol ediyordum.
      Beğenmenize sevindim çok teşekkür ederim. saygılarımla

      Sil
  9. Merhabalar.
    Bu çizim için yazdıklarınızı okudum. Çizim bir harika, paylaştığınız duygularınız için, o kadar güzel kaleme alınmış duygular ki ne diyeceğimi bilemedim. Kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    Şimdi sizin dijital teknik kullanarak çizdiğiniz bu resimlerin her biri gerçek bir tuval üzerinde bir çizim mi, yoksa, bilgisayar üzerinden gerçekleştirdiğiniz bir çizim mi? Yani siz bu çizimleri önünüze bir kağıt alıp, üzerinde kalemlerinizle mi çiziyorsunuz, yoksa, bilgisayar üzerinde yaptığınız çizimler mi? Bir sorum daha olacak. Söz konusu dijital çizimi gerçekleştirmek için herhangi bir bilgisayar proğramı kullanıyor musunuz? Yoksa, işte o bilinen microsoft işletim sistemi beraberinde gelen resim işleme proğramlarını mı kullanıyorsunuz?
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba
    Hoş geldiniz tekrardan.
    Güzel yorumunuzdan dolayı teşekkür ederim.

    Şöyle açıklayayım.
    1. Bunları dijital ortamda çiziyorum yani herhangi bit tuval veya kağıt değil. Tamamı ya telefon uygulamalarıyla ya da bilgisayar uygulamalarıyla. Bilgisayarda çok olmadı çizmeye başlayalı çünkü grafik tablet lazım bilgisayarda çizmek için. Ben de bilgisayardakileri tablet yardımıyla çiziyorum. Telefonla çizdiklerimi parmaklarla çiziyorum.
    2. En çok kullandığım program tamamen ücretsiz hem mobil hem de bilgisayar versiyonu olan ---mobil için google play storede =MEDİBANGPAİNT*
    bilgisayar için de medibangpaint resmi sitesinde tamamen ücretsiz = Medibangpaint pro uygulamaları mevcut.
    bu uygulama dışında mobil için kullandığım.
    - İbis Paint x
    - Painter

    Başka yardımcı olacağım bir şey varsa bu konuda başım gözüm üstüne

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar.
    Sizi blog sayfanızda yine göremiyoruz. Neredesiniz? İnşAllah sağlık, sıhhat ve afiyettesinizdir.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil