Buğday tanesi


Buğday tanesi

Sessizce nefesimi dinliyorum
Siste kaybolmuş gözlerimi
Özlüyor muyum nedendir
Sudan çıkmış çırpınıyorum
 
Bir adım daha atsam 
Yetişir miyim
Boğuluyorum bir metre ötede
Ama kupkuru yeşillikte
Dua etsem yağar mı yağmur 
Kapılır mıyım coşkulu bir sele
Bir damla gözyaşı
Çırpınıyorum
Çırpınıyorum bu çaresizlikte 

Nem topluyorum buğday tanesi heybemde
Düşer mi bir söz gözde biriken hasrete
Sanki son demler 
Bak, aynadan geçiyor geçmiş 
Kararıyor perdeler güneş mi batıyor
Bir adım ötede bir adım daha ötede 

Nefesimi dinliyorum avuçlarımda birikiyor dualar
Kuşlar peşimde , rüzgar günahları döktürmede
Hışırtılar içinde kabarıyor kulaklar
Nem topluyorum buğday tanesi heybemde


Yorum Gönder

12 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Duygulu bir şiir olmuş, yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Siz blog isminizi mi değiştirdiniz? Hayırlı olsun. Tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğu tamamen değiştirdim :)
      Teşekkür ederim Hoşgeldiniz

      Sil
  3. şiir de çizim de sempatik :)

    YanıtlaSil
  4. Kaleminize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. Harika bir çizim ve harika bir şiir.

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar.
    Bu sefer dizelerin arasına dalmadan okudum şiirinizi. Şiirleri öyle bir kez okumakla anlayamazsınız. Bir şiiri anlayabilmek ve satır aralarını görebilmek için en az on defa okumak gerekir. Filmler de öyle. Ben filmleri de öyle şiirler gibi en az on kere izlerim. Çünkü her okuyuşta bir mana, her izleyişte bir mesaj yakalarsınız. Ve ne şiirin manası, ne de filmin mesajı bitmez! Her okumada bir başka alemde, her izlemede başka bir dünyada olursunuz.

    Yine şiirinizin dizeleri arasına girmek istiyorum. Çünkü tüm düğümler orada. Ancak düğümü orada çözersiniz. Aksi halde satırların kendisini okuyup geçmekle bir şey elde edemezsiniz. Satır aralarına gömülmüştür hazine. Onu oradan bulup çıkarmak okuyucuya kalmıştır. Onu oraya gömen de şairin ta kendisidir.

    Herhalde şair topraktan ümidini kestiki heybesindeki buğdaya, ihtiyacı olan suyu temin etmenin çarelerine bakıyor. Dualar neden avuçlarda birikir? Onu muhatabına gönderecek zamanı mı yakalayamadı? Yoksa, ümidini mi kesti? Şaire sormak lazım gelir.
    Kaleminize, yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bu bloğuma yapılmış en güzel yorumlardan biri öyle güzel ki yorumdaki sorulara cevap verip bu güzel yorumu hiç bozmak istemiyorum. Onun için kusura bakmayın sorulara cevap veremeyeceğim çünkü cevap verirsem bu güzel yorumun büyüsü bozulabilir.
      Valla yorumunuzu çok çok beğendim çok teşekkür ederim. Güzel dilekleriniz için de çok teşekkür ederim.
      siz de sağlık ve mutlulukla kalın

      Sil