Tamamı siyaha bürünen tablo


Güneş, çınar ağacının dalları arasında yol alıp penceremden içeriye süzüldü. Odam hiç olmadığı kadar parladı . Yavaş yavaş ısıtmaya başladı etrafı . Kış günün azıcık soğuk günü bugün. Daha kar yağmadı ve sert soğuk rüzgarlar buralara daha gelmedi.Dışarıda çok güzel bir hava varken sokağa çıkma yasağından dolayı sokaklar bomboş.
Pencereden göğe doğru yükselen tam bir asalet ve bilge temsili yaşlı çınar ağacı yapraklarının çoğunu dökmüş bir dalını zamana meydan okuyarak yeşil tutmayı başarmış. Dallarında dikenli misket gibi küçük,yuvarlak tohumları yeni hayatlar meydana getirmek için daha yola koyulmamışlar. 
Pek nadir mutluluğu yakaladığım günler geride kaldı. Etrafımdaki herşey anlam kazanmaya başladı . Estetik duygusundan yoksun değilim ama gün içinde gözümün önünde binlerce örnek geçerken hiç birine dikkat etmedim. Örneğin penceremden bakarken uzaktaki çıplak tepe ve dağlarda hiç ağaç olmamasına rağmen ruhuna sade ve temizliği işlemiş güzel bir tablo görüyorum. Bendeki bu değişiklik bir günde olmuş gibi olsa da dört yılıma mal oldu. Hep karanlık bir dünyada bir umut ışığı çiziyordum. Siyah gölgeler siyah silüet beynime işlemişti. İçim,hayallerim ,şiirlerim  çizimlerim siyaha bürünmüştü. Hep dağların bittiği yerde bir ufuk çizgisi çizerdim kalbime. O kadar renkli o kadar parlaktı ki bu çizgi bir bahar yaşatacak kadar derin ve keskindi. 
O çizgi yavaş yavaş tüm gök yüzünü aydınlatacak kadar büyüdü ve geleceğe ışık tutmak için büyümeye devam ediyor. Kalbime  hemen hemen tamamı siyaha bürünen tablo onunla renkler dünyasına döndü. 
  Mutluyum çünkü sadece düşüncemde, hayalimde olan artık çok yakınımda. Sesini duyuyor onu iliklerime kadar hissediyorum.
  ...
Bunu çok beğendi

Yorum Gönder

12 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. blogun düne dek gözükmüyordu. bugün gözüktü :) hoşgeldiin :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin, blogun çok güzel olmuş. Güle güle kullan 👏👏🧿😊🤚

    YanıtlaSil
  3. Cok hoş bir blog olmuş. Başarılar diliyorum 😊 bu arada blogunuzun temasını beğendim ben nasıl yaptığınız hakkında fikir sahibi olmak isterim bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Benin bloguma gelerek iletişim kısmından haberleşerek ya da herhangi bir yazıdan yorum yaparak veyahutta buradan yardımcı olarak anlatırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim istersen
      Temayı size göndereyim. Kendinize göre düzeltirsiniz. Gmail hesabınızı buraya bırakmanız yeterlidir

      Sil
  4. Merhabalar.
    Sayfamı ziyaret ettikten sonra bıraktığınız yorum linkine kaç kez tıkladıysam, bloğunuza giremedim. Çünkü blog ziyaretini herkese kapatmış, sadece özel izin verileceklere göre olan ayar tercihini kullanmışsınız. Hatta bu konuda blog sayfamda bir blog yazarak size seslenecektim. Her şeyi hazırladım ama tekrar vazgeçtim. Bugün sayfamdaki izleyiciler eklentisinde profil resimleri sıralamasında bir değişiklik olduğunu fark ettim ve durumu hemen anladım ve yine yorum linkinize tıklayarak hele şükür sayfanıza ulaştım. Bu olayı, diğer blog arkadaşlarınız da mutlaka yaşamıştır.
    Selam ve muhabbetle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle oldu bilmiyordum kapalı olduğunu bugün farkketim. Bende önceden bloğunuzu takip etmiştim bugün bloğunuza uğradım takibi bırakıp bir daha takip ettim dedim belki farkına varırsınız.
      Bloğuma uğradığınız için teşekkür ederim.
      Eski arkadaşların da dönmesini bekliyorum :)

      Sil
  5. Merhaba,
    Blogger sayfaları içinde ilk kez bu kadar sade bir sayfa gördüm. Tebrik ederim. İnsan sayfasından belli olurmuş diye bir söz var mıydı, yoksa ben başka bir şeyle mi karıştırdım? 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      Çok teşekkür ederim.
      Öyle bir söz var mı bilmiyorum ama doğru bir söz diyebilirim

      Sil