Çınar Ağacıyla sohbet 2


Ben:Ne oldu tahmin et 
Çınar Ağacı:  Ne oldu
Tahmin et işte
Yoksa 
Yoksa ne
Sen ne anladın
Beni tuzağa düşürmek istiyorsun
Seni anlamaya çalışıyorum
Bunu desene baştan
Sen de ne oldu deseydin baştan
Dediğin gibi oldu
Tama da ne oldu çok şey dedim
Zamanı var diyor
Doğru söylüyor
Doğru söylüyor
Ben ne dedim 
Sen ne dedin 
Başka şeyler de var anlaşılan
kafan bu kadar karıştığına göre.
Evet başka şeyler de var
Neymiş o başka şeyler
Dediğin gibi o da beni hissediyor
Bunda büyütülecek ne var
Nasıl büyütülecek ne var
Sana söylemiştim zaten
Ama o söylememişti
Söyledi mi bari
Yok sadece onayladı
Bu yeterli değil mi
Başlangıç için mükemmel 
Ne yapacaksın artık
Sence ne yapmalıyım
Bence uyu 
Mantıklı
Yarın görüşürüz
Tamam görüşürüz ama cama çok vurma kırılacak
Nini ile uyumak ister misin
Fena olmazdı
Gevezelik yapmayı bırak ve  uyu 
Saat kaç
Saat 00:58
İyi geceler
İyi geceler

01:08
Tak tak
Ne oldu bilge çınar
Uyumadın mı daha
Bıraksan uyuyacam
Demiyor onu düşünüyor suçu bana atıyor
Doğru ama neden rahat bırakmıyorsun
Eğleneyim dedim 
Yakıştı mı sana
Evet
İyi geceler bilge Çınar
İyi geceler
Pencereyi kapat üşütürüm sonra
Sen kapat 
İyice ergene bağladın bu gece
Sanki büyümüşsünde büyük konuşuyorsun
Eğleniyorsun hâlâ
Evet 
İyi geceler
İyi geceler 01:14

Çınar Ağacı: Dışarı çıkarken gördüm seni
Ben : Evet dışarı çıktım işlerim vardı
Ne işin olabilir ki
Tıraş olacaktım ama bugün çok kalabalık 
Bunu bilmiyor muydun 
Yok bilmiyordum
Ayın on beşinde hep böyle kalabalık olur
maaş günü anlarsın ya
Ondan demek, ben de dedim ne oluyor ilk defa bu kadar kalabalık gördüm
Neler yaptın
Birşeyler aldım, ihtiyaçlar
Bana ne aldın 
Sana mı bişey almadım 
Küstüm 
Sana ne almam gerekiyor bilmiyorum ki
Birazcık su fena olmazdı
Üç gündür yağmur yağıyor
Maksat hediye almaktır
Haklısın penceremi sana açıyorum bu hediye
sayılmaz mı
Bunu düşünmemiştim
Ben de düşünmemiştim

Konuştun mu onula
Yok mesaj attım daha dönmedi
Unutuyordum, konuştular mı 
Evet konuşmuşlar ama çok az 
Ne konuşmuşlar
Onlar bizim gibi basit bir dille konuşmuyorlar
Nasıl konuşuyorlar
Edebi bir dille konuşuyorlar
Yani 
Yani onları anlamakta zorlanıyorum
Bir şey anlamadın mı 
Yok
Kendimizi geliştirmemiz gerek
He valla
Görüşürüz canlı dersim var
Öğrencilerere selam söyle
Tamam söylerim

...

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.