Çınar Ağacı


Pencereme kadar yükselen
Yaşlı çınar ağacına
Bu soğuk kış gününde
Üşüyorum dedim
Soğuk, tepelerden geliyor
Soğuk, uzaklardan geliyor


Yok mu kalbini örtecek biri
Var ama o da çok uzaklarda
Varlığı da mı ısıtmıyor içini
Daha çok üşüyorum,özlüyorum


Yapraklarımı al istersen
O yaprakları çok seviyor
Ben ne diyorum sen ne diyorsun
Bana bir çiçek ver
Zamanı değil sabretmen gerek
O da bunu söylüyor
Dur kenara çekileyim biraz ufka bak
Baktım, sarp dağlar meydan okuyor
Rüzgarı görebiliyor musun 
Hayır görmüyorum
Onu görebiliyor musun
Tabi ki de göremiyorum o çok uzaklarda
Rüzgara bir nefes versin 
Buraya gelene kadar soğur
Rüzgarla konuştum koruyacak onu
Ya rüzgar o sıcaklığı kendine saklarsa
Daha iyi hepimiz ısınırız
Bahar da gelir çiçekler de açar o zaman
Sana istediğin kadar çiçek verebilirim
Ben onu istiyorum
Çiçekleri ona verirsin 
Kabul eder mi sence
Sen bir nefes göndermeyi dene
Göndersem oraya bahar gelir mi 
Gelmese de içi ısınır
Parmakları da ısınsın
İçi ısındı mı tüm bedenine yayılır
Ya pencereyi açmaza
Merak etme o seni hissediyor
Bende onu hissediyorum
Konumuz bu değil 
Evet bu değil
Ne düşünüyorsun
Pencereden çok nefes vermeyebilirim 
O zaman dışarı çık 
Ulaşır mı dersin
Şüphen mi var
Şüphem yok ta çok engel çıkar diye korkuyorum
Gerçekten seviyorsan engelleri aşar
Ben dışarı çıkıyorum
Bende dışarıdayım yardım ederim
Sokağa çıkma yasağı var 
Görürlerse ekmek almaya geldim dersin
İyi akıl ettin zaten ekmeğim kalmamış
En güzelinden bir yaprak hazırladım belki göndermek istersin
Bu işleri biliyorsun
Ben sevgiyi anlarım seveni de anlarım
Beni anlamana sevindim
Seni övmemi mi istiyorsun
Hayır gerçekleri söylemeni istiyorum
Gerçek şu ki hala dışarı çıkmamışsın
Doğru hazırlanmam gerekiyor
Bekliyorum

Kusura bakma yağmur yağıyordu 
Önemli değil ben sadece ben değilim ki
binlerce ben varım
Özlüyor musun onları 
Hem çok
Yardım ettiğin için teşekkür ederim
Haber alırsan bana da söyle
Söylerim , güzel akıl ettin gönderdim 
O hissedecek emin ol
Hissederse o da gönderir mi sıcak bir nefes
Seve seve gönderir
Onun adına konuşuyorsun
Ben tüm sevenler adına konuşuyorum
İnşallah dediğin gibi yapar
Daha fazla üşütmeden pencereni kapatsam iyi olur
Sen soğukta kalıyorsun
Beni merak etme ben yıllara meydan okuyorum
Bir yaprağını aldım hakkını helal et
İstersen daha fazla alabilirsin
Bir tane yeterli onu hatırlatıyor
Tamam sevgin daim olsun
Teşekkür ederim seninde asaletin daim olsun






Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.