Baharın Yansıması




Utangaçlığı üstünde baharın. Geç açtırdı seni . Ama olsun unutturur sana geçen zamanı. Kuşların şarkıları ve rüzgarın okşamasıyla büyüyeceksin. Güneş de yüzünü vurdu mu, gölgenle pencereden odama gireceksin. Birlikte seyrederiz baharın çehresini . 
Bir dokunuşuyla dünyamızı nasıl yeşerttiğini ve ruhumuza nasıl huzur verdiğini seyredeceğiz. 
Yaprakçık izle de gör baharın şu güzelliğini. Bak şurada sarı çiçekler var papatyalar var rengarenk çiçekler var.  İyice bakarsan daha ne güzellikler göreceksin.

Yaprakçık baharın sesi de çok güzel , çok güzel şiir okuyor . Sesiyle mest ediyor yürekleri.
Duymadım. Sesini mi çok merak ettin ? 
Sabırsızlanma .
Tamam çok meraklanma yakında duyacaksın o eşsiz sesi. 
Anlıyorum bende çok istiyorum sesini duymayı ama her istediğimizde duyamayız ki .
Ama bir mektup gönderirsek belki bize bir şiir okur.  
Tamam senin hatırına bahara bir mektup yazarım.

Mektup
Dünyayı sevinçle , renklerle, huzurla , yaşamla , canlılıkla ve en güzel ezgilerle yeniden var eden sevgili bahar. 
Yanında bulunan çınar yaprağı varya onun bir kardeşi oldu . Seni ona anlattım. Ona sesinin güzelliğini de anlatınca tutturdu sesini duymak istiyorum diye. Açıkçası bende sesini duymak istiyorum. Bundan dolayı bu mektubu ikimiz adına sana yazıyorum. 
Sesini duymak istiyoruz . Rica etsek bize bir şarkı veya şiir okur musun.

Sevgilerimizle 

Yaprakçık mektubu yazdım gönderiyorum. Hazır ol sesini duyduğunda bayılmayasın. 
Ne zaman söyleyecek. Bilmiyorum bekleyeceğiz. Baksana şu cümbüşe . Çok güzel değil mi ? Yok o büyük olanlar betondan yapma binalar. Onları bahar getirmedi. Şuraya bak taşların arasından çıkan yeşil otların içine. ...

Yorum Gönder

9 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Kaleminize sağlık, harika bir yazı 🙏☺️

    YanıtlaSil
  2. Baharın gelişini, doğayı bir kez daha hissettim sanki. Yazılarınız çok güzel. Değişik hisler bıraktı yine bende.

    YanıtlaSil
  3. Yaprakçığın isteği olur umarım :)

    YanıtlaSil
  4. Baharın gelişine şiirsel güzel bir dokunuş..😊

    YanıtlaSil
  5. En sevdiğim, en umut uyandırdığını düşündüğüm mevsim. Çiçeklerin kokusu, her yerin cıvıl cıvıl olması ve yaz meyvelerini kısa zaman sonra yiyebileceğim düşüncesi harika :)

    YanıtlaSil