Duygular

Duygular
Ben şiir okumuyorum
Karışır başkasının duyguları
Korkuyorum 
Saf sevgime 
Saf heyecanıma
Düşüncelerime
Toz taneleri gibi karışır
Ruhuma, gözüme batar
Korkuyorum 
Olmayan duygular
Karışır 
Vermeyeceğim sözler 
Yapmayacağım işler
Bugüne yarına ne varsa
Benden bana karışsın
Yanlış olsun benden olsun
Hesabı ben ödeyeyim vicdanımın
Karışmasın toz taneleri
Karışmasın benden olmayan
Korkuyorum
Şiir okumayı 
Sana başkasının duygularını sunmayı

Korkumuyorum sana şiir yazmayı
Hepsi benim
Kelimeler benim
Cümleler benim
Duygular benim
Şiir benim 
Bundandır şiirle kabulum
kendimi sana sunmayı 

Cümleler kırık olabilir
Anlamsız 
Bozuk bir sürü dize
Yersiz kafiyeler
Olabilir
Korkmuyorum
Duygular benim
Duygular 
Saf duygular 
Yerli yerinde
Kafiyeli ve anlamlı
Bundandır şiirle kabulum
kendimi sana sunmayı 

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.